Mmm, eller hur...

Helgen kommer att gå till historieböckerna.
Det kommer bli en hård två-dagars.

Jag har redan fått förbud att träffa mina gudbarn.
Tydligen får dom inte längre träffa folk som lukar sprit.
Och eftersom mamman tror att jag kommer vara bakis
i en vecka så har jag nu besöksförbud en tid framöver.

Ha! Förbud?! Som om jag bryr mig!
Bara för det kommer jag krascha hennes myselimysfrukost
med barnen både lördag och söndag när jag stapplar
hem från efterfesterna framåt småtimmarna.

Du, köp hem rostbröd och Bregott ,
och se till att det finns en jävla massa kaffe.

Schkåll!


Det här har andra sagt:
Så här sa: V(moi)

Visst fylle-hjärtat.

Du kan få sitta på

en pinne utanför

fönstret så att

barnen kan få

mata dig.



PUSS!

2009-05-08 @ 07:45:46
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: Sessan

Hmmm...mata mig? På en pinne?

Skulle inte tro det! Jag kommer förbi imorgon när jag är bra i fötterna och tar lite kaffe =) Kan koka själv, bara du har något götta att äta till ;)



LOVE

2009-05-09 @ 02:07:06

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0