Att vara utvald

Jag är inte född i det här landet.
Jag har inte varit någit annat än svensk i hela mitt liv.
Utvald och handplockad svensk medborgare? Tuppen JAA!

Mina fina föräldrar tjingade mig när jag låg i magen,
dom hade väntat i 4 år på mig.
Jag täker mig att det var ungefär som det är i Tjuren Ferdinand på julafton.
Så fort dom fick vetskap om att jag skulle finnas till inom kort så utropades det glada hurrarop och lite spontana "Henne ska vi ha!!!" Hurra hurra hurra!!
Och sedan packades jag ned i en banankartong och skeppades över Atlanten.

Ja, hurra hurra hurra för mig och hurra för den modiga kvinna som beslöt att lämna bort mig!
Tack för att jag finns till och tusen gånger tusen tack för att jag fick möjligheten att leva det liv du gav mig, här på andra sidan jorden. Mina föräldrar hälsar och tackar också, dom är extremt nöjda med den höga kvalitén på produkten i bananlådan.


Det här har andra sagt:
Så här sa: Anonym

LOVE love LOVE love



Puss, för att Du finns



/V

2009-03-26 @ 14:18:13

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0