Vem är med mig ikväll?

Jag har kommit på att det är min sista helg som jag bor i denna stad!
Hallå?!?
Hur kunde det gå såhär snabbt?!
Jag packar lite förstrött och drar några vändor till återbruket.
Pantar lite burkar på affären och köper lite kryddor till min köttfärssås,
och då slår det mig. Nästa helg är jag i  Göteborg, och helgen efter
det är jag fortfarande på västkusten. Sen kommer jag hem, och flyttar.
Packar det sista och städar i lägenheten, och sen går flyttbussen.
TIll Gamla Stan. Till den bästa lägenheten som som någonsin funnits.

Det här är min sista helg i Västerås.
Och jag har inga planer.
Det suger.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Anonym

Men nu har du det och ikväll är det nackspärrsafton :)



PUSS

2009-07-25 @ 17:43:56
Så här sa: E

Nu bara måste jag säga det! Jag är otroligt avundsjuk på din nya adress!! Så... nu känns det bättre :0) Lycka till med allt nytt spännande!

2009-07-27 @ 09:31:02
URL: http://thetingeltangel.blogg.se/
Så här sa: Cc79

Heja heja, bort från skitstaden! Bamsekram till dig, söta :)

2009-08-09 @ 14:55:44
URL: http://mywaycc79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0