Att hata fönsterkuvert

Jag trodde att allt var betalt och klart men så dyker dom upp, en efter en. Dom där jävla tiggarna. Ska ha och ska ha. Och jag, jag betalar och ser glad ut. Wohoo! Ta det, gör det bara! Jag behöver det inte så värst mycket den här månaden i alla fall. Jag ska ju bara  f l y t t a  och det är ju praktiskt  G R A T I S. Det vet ju alla.

Nehe, inte full lön denna månad? Kom inte min tidsrapport med i körningen? Vad tokigt det kan bli. Vilken tur att jag skiter pengar och inte behöver dom speciellt mycket i alla fall just nu. Flytta ja, jo det ska jag, men jag har hört att det är i stort sett gratis.

Semestern börjar b ä s t.
Skål Mary!
Procentuellt efter inkomst.
HAHAHA.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0