Dagen bajs

Så känns det idag på jobbet. Igår var likadant. Vi sitter i skiten hela tiden och jobbar mot orealistiska mål just nu. Det blir mest släcka bränder överallt, kortsiktiga lösningar som bara skjuter upp problemen. Åh vad härligt! Det är det perfekta arbetsklimatet!! Och vilken tur att jag sitter helt ensam på förmiddagarna och eftermiddagarna, så ingen behöver störa mig menar jag. Fast det gör dom ju iaf, idioterna ute i landet som blev valda sist på idrotten i skolan och aldrig fick vara elevrådsordförande. Dom ringer till mig och tror att universum kretsar krig deras lilla obetydliga förening och ser sig själv som enväldiga härskare nu när dom äntligen är valda till ordförande i sin bostadsrättsförening. Nåja, inte alla men en del. Sedan ställer dom dumma frågor och ger mig mer arbete som jag inte har tid med. Jag vet, bajsigt värre. Fy fan, kan ni Sluta störa mig!!!

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0