Stalker

Två pass.
Crossfit var extremt überbra ikväll,
hittade fina övningar och smiskade
på benen och rumpan lite till.
Lika bra tänkte jag.

Pumpen var bra men längtar ny release.
Lyssnar in mig på musiken och
ignorerar alla missade samtal på
mobilen.

Nej, just ja.
Det är bara Radiotjänst som ringer mig.
Ikväll ringde dom vid nio. Precis när
utfallslåten pumpade som högst
ENCORE UNE FOIS!
Synd på det samtalet.


Det här har andra sagt:
Så här sa: M

Fattar dom inte att du bara tränar,bloggar och letar bilar med bra regnummer, jävla pulver :)

God tisdag önskar M

2009-05-26 @ 14:56:16
Så här sa: Sessan

Huvudet på den berömda spiken Farsan! :) Kunde inte sagt det bättre själv.



Fin kväll till dig från mig

2009-05-26 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0