Hellu, vad gör du? Jag kan inte sova fast jag borde eftersom jag ska upp så jävla tidigt..

Tittade precis på slutet av Henrik Schyfferts 90-talet - ett försvarstal på SVT. Känner mig lite gammal men inte fullt lika lastgammal som han är. Jag gick på föreställningen i höstas med en vän, för att fira födelsedag och lufta henne lite. Det var roligt då och det var roligt nyss. Någonting annat som jag gör vid den här tiden på kvällen är äter, jag proppar i mig knäckemackor med leverpastej och gurka. Man kan väl säga att den där sommarkroppen som skulle strutta runt på playan i sommar är nedlagd. Skit samma. Jag stryker på lite "Goodbye Cellulite" från nivea istället och hoppas på det bästa. Schyssta lökar liksom, nu när dom får stanna kvar, alltid något.


Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0