FFFEF

Varning för fjantigt inlägg: kommentarer om hur fel jag har undanbedes.

Det känns som om jag har gått upp massor i vikt i helgen. Min mage är stor som en ballong och jag går runt och känner mig instängd i mina kläder. Som om dom sitter för tight. Förra veckan blev det ingen träning eftersom jag var sjuk på måndagen och tisdagen och morgonpumpen var inställd på fredagen. Istället körde jag en lunchpump på fredagen men det kunde jag ju ha skitigt i eftersom jag söp skallen i bitar på kvällen. När jag tänkter efter så var det i fredags och lördags som jag gick upp i vikt. Hur mycket kalorier mitt vin, mina shots och mina drinkar innehöll tillsammans kan ju någon nörd räkna ut, jag chansar på att det var 2/3 av hela mitt intag den dagen. Och hur blev det då på lördagen tro? Dagen efter när jag var tvungen att stilla min ångest med glass, ostbågar, sushi och pizza. Pang sa vågen, oj sa jag och satte på mig en loosefit klänning resten av helgen. I går var jag hos pappa och åt och då blir det festlige värre kan jag lova. Därav: Det känns som om jag har gått upp massos med vikt i helgen.

Lösning: Träna som en dåre ikväll och sjunga högt på varje pumplåt för att bränna maximalt med kalorier. Om jag inte orkar 10 kilo bakom huvudet  på tricepslåten kommer jag skjuta mig själv. Och om jag inte kommer i träningsbrallorna så hoppar jag från den höga bron på min morgonpromenad imorgonbitti.

Frågor om rubriken?
Tänk Svullo.
Tänkt förkortning.
Tänk För Fet För Ett Fuck.


Det här har andra sagt:
Så här sa: Vicktoria Bagi

ÄH, ryck upp dig för fan. Kom igen när du ser ut som ett fläskberg och beter dig som ett rövhål ;)



Förresten gör du det redan, när du har ätit pizza. Note to self: Ät aldrig mer pizza med Sessan - hon blir ett rövhål.



Puss!

2009-05-04 @ 21:37:59
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: Sessan

Och den som bjuder på Ostbågar ska få en fet jäkla käftsmäll!



Love

2009-05-04 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0