För trött för en rubrik

Nu kan jag inte göra så mycket mer för att det ska bli bra i Örebro. Jag har lyssnat på musik hela kvällen. Nej, inte melodibajsivalen, utan på riktigt musik, sån sån man tränar hårt till. Jag har brännt skiva och jag har tom skrivet en passbeskrivning eftersom det är något deltagarna vill ha med sig från passet. Jojo. Nedpräntad pedagogik. Såg inte så värst pedagogiskt ut om jag ska vara ärlig. Tur att jag kommer vara expert på att se alla och lyfta dom till nya höjder genom mitt jävlaranamma dårå.

Nu ska jag bara packa väskan och knyta svansen. Drömma lite mardrömmar, vakna kallsvettig och sedan är jag på väg mot min utmaning. Wiiiieeee!

Det här har andra sagt:
Så här sa: Cc

"Melodibajsivalen" var f*n det bästa jag har hört på lääääänge..! KRAM!!!

2009-03-16 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0