Att vara dum i hela huvudet

Jag hatar mig själv och mina planer ibland.

Oftast hatar jag dom dagen efter, på söndagarna när huvudet dunkar och magen vänder sig av sig själv eller med hjälp från fröken löken, Jo, jag hade en trevlig kväll igår, Tack för det babes! En singelfest hör inte till vanligheterna och det var vi ju tvugna att skåla för. Flera gånger. Sen finns det ju alltid annat att skåla för också. Körkortet som togs för 10 år sedan, mars månad, att man fyllt år, jobbet, förmågan att dricka med måtta, choklad och singellivet som är såååååå skönt.

Ja, och skål för skålen och skål för att bara dricka på förfesten och inte ute på krogen. Tjena.






Det här har andra sagt:
Så här sa: Cc

Förlåt, men kan inte låta bli att skratta... Hoppas det inte blev en sådan där karatefylla jag drog till med i fredags, huuuh! Men du - huvudsaken är ju att du hade skoj med vännerna. Verkar som att du behöver lite skojs just nu! :)



Kram på dig.

2009-03-09 @ 21:50:58
URL: http://mywaycc79.blogspot.com
Så här sa: Prinsessan S

Man får skratta Cc =) Särskilt å t mig! Jag körde all in och fick skylla mig själv igår. Idag kändes det bättre när jag kom till gymmet och lyssnade till alla andras ångest och minnesluckor. Ahhh..så nu mår jag bra igen =)



Kram kram

2009-03-09 @ 23:02:53

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0