Världens roligaste!

Tack Cc! Precis vad jag behövde. Sånt här ska man göra om man bloggar. Listor med roliga frågor. Woohoo!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Att fokus ligger på målet gör det ofta tillåtet att använda nya.....
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Soffkudde
3. Vad såg du senast på TV?
TV4 Nyhetsmorgon.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
22.50 Jag fuskade okej? Sån är jag.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ingenting.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick från en bil in i min port.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
MSN konversation, mailen och FB, multi-tasking baby.
8. Vad har du på dig?
Svarta casallbrallor, gult Better Boobies linne, svarta strumpor och turkos träningstopp. Jag luktar hallon btw. Vit stickad halsduk och en grön filt.
9. Drömde du något inatt?
Ja, om honom.
10. När skrattade du senast?
Ikväll på mitt pump-pass.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En hylla och en gardinstång. Jag kallar det minimalistiskt. Det är en trend.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Ja ta mig tusan. Förra helgen var jag ute på middag och då satt vi brevid ett bord fullt av unga brudar som alla hade solat sig rynkiga och tuperat upp håret a la Peg Bundy! Fy fan vad jag skrattade och pekade när de gick förbi vårt bord. (Jag viskade och nickade diskret).
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Helt fantastisk!!
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Slumdog Millionaire.
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Oh lalaaa! Jag skulle köpa mig en man som lagade min mat. Och lite platsblommor till lägenheten. Och nya boobies. Och...
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Jag har en superstor hemlighet som jag inte har berättat för någon. Ingen vet om den.Det är helt crazy!
17. George Bush?
Pajas med storhetsvansinne.
18. Nr 18 fanns inte med på tråkbloggen. Skit i den.
Okej.
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka.
Jag har ingen aning. Barn? Hur tänkte du nu?
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Jajjamensan! Woohoooo! Om jag skulle!
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Schyssta lökar.


Jaha. Och nu då. Vad händer nu? Får man något pris eller så när man fyllt i allt?

Det här har andra sagt:
Så här sa: Cc

Schyssta lökar - hahaha! Förresten skulle jag också köpa boobies. Bara en sån sak!



Kram på dig

2009-03-10 @ 00:03:00
URL: http://mywaycc79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0