Hmm..men vad har vi här då? Jamen det är ju LAGERHAUS!

Jag var inne på Lagerhaus idag. Där skulle jag ha kunnat stanna hela kvällen om det inte var så att jag hade en tid att passa och butiken ville stänga. Dom har ju allt där! Hallååå!?! Varför är det ingen som har upplyst mig om denna butiks fantastikaliska utbud tidigare!

Jag vill ha nya fina gröna kuddar till mina soffor, CHECK!
Jag vill ha gröna växter som tål misskötsel (sådana som ser ut som långa gröna smala palmblad), CHECK!
Till det behöver jag antagligen en matt vit snygg kruka, CHECK!
Jag vill ha nya örngott som talar om om jag är trött eller inte, CHECK!
Jag vill ha lite fina och doftande ljus, CHECK!
Kanske lite fina skålar, sådana där smårandiga i svart och vitt? CHECK!
Jag vill ha någon fin vas, CHECK!
Jag vill ha roliga småprylar som är helt onödiga, CHECK!
En rolig bok? CHECK!

Den har funnits där forever men jag har inte brytt mig särskilt mycket. Jag har strosat lite planlöst och tittat runt lite slött, men jag har inte   s e t t   den. Jag kanske är tappad bakom en vagn i alla fall.


Det här har andra sagt:
Så här sa: V

önskas presentkort?

2009-03-12 @ 22:33:29
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: hannah

men, vem är du? känner vi varandra?

Så här sa: hannah igen

haha, okej. då vet jag. kände mig lite schizo när jag inte förstod vem du var men eftersom jag inte ens förväntas ha en aning är allt bra igen. :)

2009-03-13 @ 10:57:51
Så här sa: Prinsessan

V: Tror du? :)



Love!

2009-03-13 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0