"Don't call me, I'll call you"

Någonting är fel helt enkelt.
Ibland behöver man ingen avhyvling
för att må dåligt och hamna därnere.
Det räcker så bra med den man ger
sig själv i sitt eget lilla huvud.
Oftast brukar jag hålla käft men
ibland slinter även jag. Och det är
ju tråkigt. Ingen vill vara en party-
pooper men någon drar alltid kortaste
strået, ikväll var det jag. Jag är för
gammal för att supa mig snygg och
för trött på alla idioter för att beblanda
mig med dessa på Finlandsfärjan
som vi kallar den blå månen.

Ring inte mig, min telefon kommer
inte vara på. Okej, den är alltid på,
jag har glömt min pinkod, men den
kommer vara på ljudlös utan vibration.
Det är fan samma sak.


Det här har andra sagt:
Så här sa: v

bra. jag ringer nu. hej!

2009-03-29 @ 10:39:46

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0