Det var en gång....

Det här med att vara ego.
Jag vet inte om jag kanske ska sluta med det?


Det var nämligen en gång....
 
En son som frågade sin far:
"Pappa, springer du en maraton med mig?" 
 
Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans. 
En annan dag frågar sonen sin far igen:
"Pappa, springer du en till maraton med mig?"
och pappan svarar igen
"ja, klart jag gör". 
 
En dag frågar sonen sin far:
"Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" 
 Och pappan svarar igen "Ja"... 

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. 
Men jag vet en till som kommer gråta som Lille Skutt och Helena bergman...



Det här har andra sagt:
Så här sa: V

damn right. 30 sek tog det, exakt.



puss

2009-03-07 @ 00:23:50
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: prinsessan

Every Time!

Mår lite bättre efter det. Googla eller YouTuba på team hoyt så kommer det massor mer!

2009-03-07 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0