Att vara överflödig

Jag har massor att säga men ingen att säga det till.
Jag håller det inom mig eftersom jag inte vet hur jag
ska formulera mig ännu. Jag vet heller inte vad jag
vill ha sagt egentligen. Det spelar ingen roll. Jag kan
inte ändra på någon annan. Någon annan måste vilja
ändra på sig själv.

Jag är överflödig här.
Så jag drar mig undan.
Frustrationen får mig att inte tycka om mig själv.
Och så kan jag inte ha det.


Det här har andra sagt:
Så här sa: Cc

Men gumman då, vadan detta inlägg? Isch, verkar som att du har en sådan där SKITDAG. Massa tankar och funderingar, inga svar och man känner sig ensam i allt. Du? Vet du vad? Jag har också sådana dagar... Turen i hela skiten är ju att man faktiskt har någon, men ibland känns allt så himla grått...



Jag skickar en kram och hoppas du mår liiite bättre

2009-03-11 @ 22:06:38
URL: http://mywaycc79.blogspot.com
Så här sa: prinsessan

Det är lliiiiite bättre nu...Eller ok, det är faktiskt bra :) Pick myself up and try again!

2009-03-11 @ 22:44:44

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0