Att söka jobb

Det kan ta en evighet. Som nu ungefär. När jag sitter med en hemsida där man förväntas uppdatera sina ansökningar med blixtens hastighet för att inte riskera att bli utkastad ur systemet. Problem uppstår när hemsidan vägrar ladda upp informationen som jag matar in.

Jag blir GAAAAALEEEEEEEEEEN!!!

Morr!



Update: Orkar inte mer nu, jag har sökt hela 1 jobb ikväll. Resten av kvällen spenderades med att uppdatera CV och arbetsbeskrivningarna i diverse databaser för jobbsökanden. Produktivt som tusan vill jag lova. Varför kan ingen bara ge mig det jobb jag vill ha på ett bräde? Vad är problemet?

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0