69:an

Har börjat titta på pumpen nu och satan i gatan vad bra den här releasen är! Nästa vecka blir det dubbelpass med hela tiden och sedan toppas veckan av med konvent i Örebro. Det är nu jag trivs som bäst. När jag får nöta och slipa och blir alldeles pirrig i magen av att bara tänka på första passet och allt jag vill förmedla.

Favoritlåten kommer bli ben, biceps och axlar...igen. Satan vad bra det är!!! Jag får gåshud, seriöst, dax att vaxa armarna nu. Jag vill också stå där framme i en proppad sal och bara suga i mig av energin som skapas när människor med samma mål samlas.

Fitness:

It's a Battle.

Welcome to the front line!

BodyPump 69



Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0