Rättelse

Den här videon är postad under rubriken "Britney Spears' sons Dance to Toxic" .
Jag vet inte vad det där är men inte fan är det DANS i alla fall.
Snarare "spasmer gone bad" eller "klubben för mindre begåvade talanger på rockring".
Men det är säkert som vanligt bara jag som ser det komiska i denna dansuppvisning.

Britney Spears' Sons Dance to Toxic (Part 1) from Britney Spears on Vimeo

Nu vet jag iaf varifrån min oerhört begåvade guddotter har fått det här med att stå på två händer och ett ben med huvudet ner i marken från.
Hon måste vara så jäkla hipp det där ungen.
Jag och mamman fattade ingenting när hon bustade ut i detta move för någon helg sedan.
Nu förstår vi.
Hon är en trendsetter.


Det här har andra sagt:
Så här sa: V

Indeed. Grabben har karbonerat Vildes moves rakt av...

2009-06-05 @ 08:13:11
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: Cc79

Amen, alltså förlåt... men vad är detta? Är det efterblivna barn? Förlåt - nu lät jag hemsk... men wtf?

2009-06-15 @ 23:30:55
URL: http://mywaycc79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0