Jag vann!

Idag är en fin dag.
Jag blev vald till månadens medarbetare på mötet imorse. 
Eller ja, nomineringen var till hela min grupp men det väljer jag att bortse från.
Det är ju jag som förtjänar det mest i alla fall.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Vicktoria

GRATTIS!



Och nu kan du svara i telefonen...

2009-06-04 @ 17:23:33
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: M

Äras den som äras bör liksom :)

Grattis

M

2009-06-04 @ 19:59:37
Så här sa: Sessan

V: Jepp jepp, right back at you! ;)



M: Eller hur! Jag fattar inte att dom promt skulle ha med hela gruppen... Men nu vet ju iaf VI vem som egentligen vann, på riktigt :)

2009-06-04 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0