Game Over

Det här med alla idioter.
Jag har tänkt lite mer och
jag fattar inte hur ärkecp:et
himself har mage att våga
fråga henne om det finns
något han kan göra.

Be om ursäkt kunde ju varit
ett bra svar där. Kanske ett litet
förlåt för all svartmålning av
mig och min modiga. Hon 
som vågar säga vad hon tycker.
Jo, jag vet exakt vad du har
sagt om mig. Till alla som
ville lyssna, på dina små kafferep.
Och nu står du där och har mage
(en nu fet mage I might add)
att säga att du tycker att det
är tråkigt att två bästa vänner
inte längre pratar med varandra.

HUR FAN VÅGAR DU?!?!?

Jag blir äcklad av dig och
ditt rumpslickeri. Jag blir fan
spyfärdig av ditt falska sätt
gentemot  m i n a  vänner.
Du bryr dig inte ett skit 
så varför fortsätter du att
spela spelet?
Det är över.

Jag kanske borde tacka dig.
Egentligen.
För att du får mig att inse vem
och vilka som betyder mest
för mig, vilka som vågar säga
emot dig. Ryggrad här men
inte där. Tack, nu vet jag.

Hör du hur syrligt ironin ljuder
från min mun? Eller är du helt
jävla omottaglig för andras känslor?
För jag kommer aldrig att tacka dig.
Det skulle innebära att ditt
beteende egentligen är okej.

Jag avskyr dig och det du gör,
det du har gjort och det du
kommer fortsätta att göra
eftersom det är din natur.

Du är lägre ner än valbajs.
Ditt jävla fuckface.

Det här har andra sagt:
Så här sa: M

HAN kanske är en av de frivilliga, testa...

Det kan det vara värt.

M

2009-06-02 @ 09:48:12
URL: http://vilsnafarsan.blogg.se/
Så här sa: V

Jag skrattar så att jag gråter.

Och sedan så gråter jag litet

för att det är så jävligt.

Och nu länkar jag för att

du säger det bäst och jag

slipper skriva om den där

jävla "kanelbulledagen" som

varenda fin rumpa med

tillhörande brud var inbjuden

till.

Han är Kung Hycklare, för

här hemma får han inte ens

nämnas vid namn.



Puss, V

2009-06-02 @ 10:20:56
Så här sa: Sessan

M: Det här är mitt övningstal :) Det avslutas med en punkspark. But of couse.



V: L O V E

2009-06-02 @ 11:39:46
Så här sa: Cc79

Oj, kunde varit mina ord om mitt "royal arse ex b/f". Usch, Västeråsare är han förresten.



Rövspark och frontkick rakt på k*ken (om han har ngn, vilket jag inte tror). Go go go girl!! KRAM

2009-06-15 @ 23:35:16
URL: http://mywaycc79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0