Farväl 69:an

Rev av sista passet på den här releasen ikväll med dunder och brak. Fan vad bra vi var. Precis som jag vill ha det. Hårt, hårdare, hårdast. Jag myser och ryser när jag tänker på alla fantastiska individer som kommer till mitt pass vecka efter vecka och utmanar sig själva till max, om jag ber dom. Och det gjorde jag ikväll. Det är där jag är som bäst, längst fram, högst upp, guidar dig, pushar dig och lyfter dig, tyngre, bättre och snyggare.

Det är det här jag ska göra. Alltid.



Nu blickar vi framåt till Release 70, om en vecka.
Obligatorisk närvaro.


Det här har andra sagt:
Så här sa: JOanna

Åhh - jag vill jag vill jag vill ocå var med!!

2009-06-06 @ 19:20:48

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0