Näjmenskitidetdå

Jag ska flytta.
Hallå?!
Här fläker man ut sig med bilder.
Ungefär som en nybliven pappa
slänger upp mobilen för att stolt
visa upp sin nya bakrundsbild
på det lilla knytet. Och ååhhh
och aaahhh och wow.

Jag har fan blivit med lägenhet.
Vad är problemet?
Varför är det ingen som bryr sig?

Va?!

Det här har andra sagt:
Så här sa: Anonym

Jag har redan flyttat in hos dig.

Du är älskarinnan jag gottar mig med varje helg

och i telefon på veckorna...



Love!

2009-07-09 @ 21:44:04
Så här sa: Sessan

Men det var ju en jävla tur, bara du tar med dig mat så är du alltid välkommen ;)

2009-07-09 @ 22:27:51
Så här sa: Cc79

Skaru flytta till Malmö nu? :D ååååh vad jag är rolig



Var när hur varför? Jag har ju lite att läsa ikapp märker jag! Måste catch up...



KRAM!

2009-07-10 @ 00:20:38
URL: http://mywaycc79.blogspot.com
Så här sa: Cc79

Nämen OJ, jag är inte bara rolig - jag är lite efterbliven också! Nu har jag läst ikapp...



Gamla Stan - UNDERBART! Jag är avis!!! Har ju bott i Sthlm och älskade stan. I miss it.



En dum fråga kanske - men du flyttar alltså från..?



Åh, jag måste visst sova. Jag är inte vidare smart...



Kram igen då!

2009-07-10 @ 00:25:11
URL: http://mywaycc79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0