Jag har vattnat blommor, or have I?

Jag har haft en fräsig bil i över en vecka nu och vant mig vid den lika fort som swisch.
SSSSWIIIIICCCSSSSSHHHHH!
Nu står den på sin plats igen och inväntar en brunbränd Mr finaste och här ligger jag och gråter som en annan liten fjortis. Blommorna hans gråter nog också. Vi kan säga såhär. Dom blåa mår bättre än dom gula och dom gula mår bättre än dom röda. Tror jag, såg så ut. Om det inte ska vara så att alla röda blommor ska skrumpna ihop och bli svarta? I så fall mår dom jättebra dom med.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Anonym

Jag älskar DIG! Söta!

2009-07-28 @ 23:30:47
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0