En lördag i Sthlm

Imorgon åker jag till  hufvudstaden och sprider lite stjärnglans. Jag var självklart tvungen att kolla upp hur det kommer att gå. Det gör jag här, på det vetenskapliga sättet.

Vet inte riktigt vad jag ska tro.

Att jag skulle slå sönder något fint i mitt hem är föga troligt. Om jag inte går loss med motorsågen, som jag inte har, på min sängstomme vill säga.

Det kommer passa bra att röra på mig, i lugna motionsformer. Jag ska boxas kl 12.00 imorgon, det räknas som lugnt va?

Jag blir rådd att hålla i pengarna eftersom jag kommer ha det svårt med ekonomin ett tag framöver. Tillåt mig: MOAHAHAHA!!! Jag har precis fyllt upp kassakistan till bredden med den fetaste lönen i världshistorien (ok, i min världshistoria iaf). Detta kommer bli månaden när jag faktiskt kan lägga undan startkapital till min ljusa framtid.

Dagen på arbetet kan bli jobbig pga smågnäll står det. Jag skiter i vilket, jag kommer inte vara där eftersom det är lördag. Helluuu?!?! 

På kärlek står det att jag kan vara mer diplomatisk och att osämja med en kär vän kan dra ner mina smilband. Jo men tack för det!! Detta råd kommer ju ungefär en månad  f ö r s e n t ! Vad är det här för skithoroskop?!! God dammit!!

Sen kommer det, ljuspunkten. Relationer. Jag väntar med spänning på min trevliga överraskning som ska avsluta dagen. Stockholmsbesöket kommer bli en succé!!

I can't wait!

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0