Att förstöra det redan sköra

Nu är det snart tre veckor sedan han ringde och tyckte sig ha rätten att döma ut mitt agerande utan att lyssna på varför jag skrev som jag gjorde. Han valde att bara lyssna på ena sidan och sedan ta ställning emot mig. Han sa att han inte tog någon ställning, men det jag hade sagt det var fel. Han trodde bättre sa han.

Ja, det gjorde jag med.

Jag trodde bättre om dig. Jag trodde att 12 år skulle betyda mer än någon jävla dubbelmoral som ger dig rätten att döma där du inte hör hemma. Jag trodde bättre om dig och att du faktiskt skulle bry dig om att frågan om hur jag ställt mig i sakfrågan och varför  i n n a n  du bestämde dig för att "inte ta sida". Jag trodde att du denna gång kunde stå upp för vår vänskap och vara verkligt neutral istället för att krypa ihop som ett ryggradslöst jävla bottenskrap och dansa efter idiotens pipa ännu en gång.

Jag trodde bättre om dig min vän.

Så God Jul, Gott nytt år, krya på dig och God fortsättning. Jag tackar för mig och hoppas att du inser vilka som är dina verkliga vänner såsom jag har gjort. Jag hoppas att det går snabbare än 12 år så du slipper få ditt hjärta krossat av en vän pga någonting som egentligen inte rör Er vänskap.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0