Att sträcka ut en hand..eller att smälla igen dörren?

Jag har en öppning, som är lite helt appropå.
Jag hittade en espressobryggare här hemma som inte är min.
Den är hans tror jag bestämt. Vilken osis. Nu har han inget
kaffe och jag har ett val.

Höra av mig och lämna tillbaka den,
eller slänga skiten och glömma att den någonsin existerat.
Vänskapen alltså.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Cc

Hör INTE av dig! Behåll den själv eller sälj den på Blocket :)



KRAM!!!

2009-04-09 @ 18:17:01
URL: http://mywaycc79.blogspot.com
Så här sa: prinsessan

Nej, det lutar mer åt det hållet..Jag orkar inte bry mig men samtidigt känns det bara löjligt att inte göra nått..



Äsch, skit samma! :)

Blocket it is!!

Moahahaa!

2009-04-09 @ 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0