TÄNK OM!!

Tänk att det finns helt fantastiska människor, nästan övermänskliga, som utbildar sig till att få andra att se så bra ut som möjligt.

Jag har idag kommit på att anledningen (eller ja, en av dom iaf) till att jag är så jävla bra och fantastisk är att jag ser till att omge mig med sådana überfabulousa människor till vardags.

Tänk om  a l l a  kunde få ha en egen hudterapeut, en frisör, en nageltecknolog, en personlig tränare och en hälsokock (eller 4-barnsmamma, typ same same)  i sin närhet. Och en mäklare (man måste ha ett boende med stil också). Tänk! Ta en stund....




Aaa'aaa...

Det skulle inte finnas några krig då.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0