Old Town

Ett samtal senare och livet är rosa moln, sol och ljuvligt fågelkvitter. Det händer grejor och det faller bitar på plats. Jag tittar på bilder som skickas via msn och min haka är nere vid forknölarna. Jag kan knappt prata rent, sluddrar mest. Att formulera vettiga meningar är det inte att tänka på nu. Och sömnen som jag lovade mig själv inatt, den kan jag glömma. Jag är för exhalterad.

Här är utsikten från takterassen ovanpå min nya lägenhet.


Jag är avundsjuk på mig själv. På riktigt den här gången.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Mama

Älsklingen, Du andas framgång. Det är inte bara som du intalar dig när tårarna aldrig vill sluta rinna. Det finns inget annat.

Du är speciell.



Kärlek, V

2009-05-28 @ 23:55:44
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0