Tack till mama och till papa

Så illa som jag mådde imorse var länge sedan.
Eller inte när jag tänker efter men skit samma.

Det var det ingen av mina föräldrar som brydde sig om.
Bokat sedan förra veckan, pappas middag och
mammas överraskning.

Den första var som vanligt ljuvlig och den andra var
en konsert med Sonja Aldén. Även hon ljuvlig.
Macedonken efteråt var inte heller fy skam och
efter en kväll som denna kan jag inte göra annat
än att må bra.

Nu knyter vi svansen va och laddar för nästa vecka.


Det här har andra sagt:
Så här sa: Joanna

Mammsen var på Sonja förr förra helgen och gillade det very nice. Kul med singelfest - själv orkar jag aldrig gå ut numera=) Parträsket=) Puss på dig!

2009-03-08 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0