Looser

Vad gör du?
Inget, jag tvättar och plockar lite.
Jaha, ska du inte med ut då?
Nej, jag ska sova tidigt ikväll hade jag tänkt.
Men är inte du singel?
Jo.
Meh! Dåså! Klart du ska ut!
Men jag vill inte, jag är trött. Jag har jobbat hela veckan och gick upp jättetidigt imorse. Jag orkar inte.
Hur gammal är du sa du?
28. Vaddårå?
För du låter som än jävla kärring som levt klart sitt liv. Vem fan tvättar en fredagskväll liksom?
Jag. Förlåt så jävla mycket då.
Looser.
Shitface.
Whatever, jag är har i alla fall ett liv.
Fan!

Det här har andra sagt:
Så här sa: Joanna

Jag har oxå tvättat ikväll - fredag till trots=)

2009-03-13 @ 21:02:21
URL: http://joannaofsweden.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0