Fast jag är ändå trött i lockarna idag.

Jag picknickade mig lite i parken igår med mina fina medarbetare.
Jag stod för Rosé och dom andra för allt annat.
Förrutom inhandlingen av vinglasen i plast, lakan att sitta på och fantan, spriten och limen som vi hade och blandade vindrinkar på. Det fixade ju jag på lunchen.
Anyways, supertrevligt, varmt och roligt.

När salladen var uppäten och vinet var slut gick vi vidare in till stan och circusen. Där stannade vi tills stängning och sedan var det tänkt att vi skulle gå vidare men en annan blev nekad inträde på krogen. Icke önskvärd som gäst är man om man har flipflops på sig. "Du kan skada fötterna i dom där, igår var det två tjejer som gjorde sig illa". Skyhöga stilettos som man bryter foten i varje steg går bra men fina flippisar göra sig icke besvär. Så ungdomarna gick in och jag tog en taxi hem efter att ha gett vakten en kram och tackat honom för att jag inte fick komma in längre i dimman.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0