Ego ego ego ego ego ego ego ego ego ego ego ego ego ego ego ego

Snart vankas det födelsedag. Och som jag ska fira. Alldeles extremt mycket ska jag fira mig själv och det faktum att jag är jävla smart som lyckats hålla mig vid liv i ännu ett år, utan att åldras det minsta. Jag har en fin vän med tjock ljust hår som också fyller år ungefär samtidigt som lilla jag.

Nu är frågan, hur ska vi fira tillsammans?

Jag tänker mig fyra firande av mig just nu. För sån är jag, fira den som firas bör så länge det är mig det handlar om. Jag vill bara ha och ha och ha ännu mer. Jepp, det är så man är här på L-berget.

Fyra firande av mig (och några andra) 2009 kan se ut såhär:
Helgen innan födelsedagen festas det i Stockholm som lite uppvärmning.
Någon kväll i födelseveckan går jag ut och äter middag med jobbarkompisarna som promt vill ha en middag. Även här kommer vi vara två födelsedagsvuxna. På fredagen firar jag med familjen och låter mamma och pappa slåss om vem som lagar bäst mat och köper bästa presenten. På födelsedagskvällen firar jag med vänner och äter en god middag, ute eller hemma här. Helgen efter födelsedagsveckan så är det efterfest med hon med tjocka håret, då blir det mer  f e s t  med alla som är villiga och som vi vill ha där. The invite är för dig +1. +1 är din present till mig. Det blev typ femtioelva firanden av samma födelsedag men vem håller räkning. Jag fyller bara en gång om året.

Hur låter den planen? Som handen i hansken tycker jag. Jag är så himla bra på att planera och styra upp firande av mig själv. Odrägligt bra. Snälla stoppa mig någon.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Hon med det tjocka ljusa håret

Fira, fira, fira....count me in! Hela tiden, alla dagar! Här ska firas utan dess like!

2009-01-28 @ 10:12:09
Så här sa: (moi)

och jag tappade bort mig redan i början...

2009-01-28 @ 10:56:22
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: Anonym

Hur kan man tappa bort sig? Det är ju glasklart ;)

2009-01-28 @ 22:41:46

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0