-Hey, my name is Princess and I'm an showoholic

-Hi Princess!!!

Förutom The City, som är en spin-off av det största beroendet The Hills (I secretly want to be Lauren), som i sin tur är en spin-off av det första beroendet Laguna Beach säsong 1 (way back when) så har jag även dessa laster:

Brothers & Sisters (I want to be a part of that family)

One Tree Hill (I wish I had that life)
Och Lipstick Jungle
(I wish I had that career),
Life of Ryan
(love him),
Gossip Girl (ahh well whatever)
& 90210 (makes me feel young) 
och självklart SATC
(but of course).

Precis när jag trodde att jag
gått och blivit vuxen ligger jag här
i soffan och njuter av alla härliga
nya avsnitt.


Nu är det din tur.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0