Stress är skadligt för hälsan

Och besvikelserna fortsätter rulla in. Eller njae, liten överdrift här men det lät som en sån bra inledning efter förra inlägget. Telefonsamtal från Björnen ställer allt upp och ner när han kläcker ur sig att han har träffat en tjej här uppe igen. Som han dejtar lite, så lite att han åker på skidsemester med henne och hennes familj. Och nej, det var inte med mig och min familj han åkte. Hur tänker han nu?!

Jag måste obviously flytta till västkusten snarast och bli kär och leva lycklig i alla mina dar med honom innan han gör det med någon annan.

Fan, jag hatar verkligen att stressa.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Vicktoria

Va?! Vem?

2009-03-22 @ 21:18:19

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0