Om facebook och att kräkas lite i munnen

Det här är det fjolligaste jag vet.
Tjejer som skriver ut hur underbara och fantastisk deras män är på männens vägg. Eller tjejer som måste framhäva att de har ett underbart förhållande med sina män. Eller hon som måste hävda sig bland alla andra tjejer som grattar just hennes man på hans födelsedag.

Exempel1:
Som TACK för ALL hjälp! Samt min älskade TACK för sången JAG fick...
Kärlek från DIN
M
May 20 at 4:09pm · Comment · LikeUnlike

Exempel 2:
Tack min kärlek för vackra blommor och allt annat mys i helgen...
Kram din Miiiiis
June 1 at 11:50am · Comment · LikeUnlike

Exempel 3:
GRATTIS MIN ÄLSKADE PÅ DIN DAG!
VARM KRAM OCH MASSA SOL FRÅN DIN
KÄRLEK
May 25 at 8:09am · Comment · LikeUnlike

Jag skulle kunna fortsätta men då är jag rädd att jag kommer spy på riktigt och jag orkar inte springa till toaletten nu.

Det här har andra sagt:
Så här sa: E

Jag vägrar förvisso Facebook men man ser det även på andra ställen. Och har man slösurfat (eller för all del klickat där medvetet med anledning av en tilltalande profilbild) på någon upptagen mans sida så kan man ge sej sjutton på att hans dam är på besök på ens egen sida inom fem röda. Det råder en stor osäkerhet hos de upptagna damerna tydligen! :0)

2009-06-12 @ 23:03:21
URL: http://thekaleidoscope.blogg.se/
Så här sa: M

Hahaha kärleksförklaringar är väl fint? :)

Trevlig helg.

M

2009-06-12 @ 23:16:53
Så här sa: V(moi)

haha, jag vet inte ens vad du pratar om... förstås.

2009-06-12 @ 23:32:46
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: Sessan

E: eller hur, fattar inte grejen alls :)



M: Gog morgon på dig :) Jo, det kan vara fint. Men mest blir det bara fjolligt när det är på forum likt FB. Den finaste kärleksförklaringen är den som inte behöver sägs rakt ut. Man bara vet med en blick hur mycket kärlek det finns. Men sån är jag :) spyr på lovidoveshit till höger och vänster.



V: Hahaha, förvisso. Men du är heller inte något förutsägbart våp ;)

2009-06-13 @ 10:05:20
Så här sa: Cc79

Ja, vad är grejen? Jag fattar det inte?? Heller förstår jag mig inte ALLS på de som skriver kryptiska saker - sådana som bara hoppas på att "rätt person" läser det... Ngt i stil med "Önskar någon vore här..." eller "Mysigt vore det om... mmm..." För fan, lägg AV!



Usch för sånt trams. Dubbelusch.

2009-06-15 @ 23:23:23
URL: http://mywaycc79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0