Byt jobb asshole

The Cliffhanger är över.
Idag hämtade jag ut min nya mobil.
Inledde som vanligt med att hälsa på personalen i butiken med:

-Hej, jag är här nu!

Klockan var 15.55 och killen, som jag aldrig sett där tidigare, verkade inte bli lika glad att se mig som alla andra normala människor blir när jag uppenbarar mig. Uppenbarligen ett missanpassat  tidigare LVU-barn. Det visade sig att han stängde klockan 16.00 och där kom jag och sabbade hans stängning, eller nått, stressad var han iaf. Tänkte lätta upp stämningen med att skämta om jobbiga kunder som alltid kommer in i sista stund. Ha ha var responsen jag var ute efter denna gång men det jag fick var ett spydigt "Ja, jag ska ju med tåget snart".

Men EXCUSE YOU asshole, jag skiter väl om du ska supa skallen i bitar med dina nördkompisar i Uppsala och måste hinna med tåget. Stänger ni glädjebutiken 15 minuter innan ni stänger butiken på riktigt eller?! Om ni hade gett mig en vettig lånemobil istället för den mest värdelösa vita skypemodellen Suckyphone så hade jag inte rusat in på Valborg fem minuter innan stängning. Med vettig lånemobil hade jag solat mig i hamnen med en glass vid den här tiden istället och kommit in och hämtat min mobil lugnt och sansat på måndag. Som den riktigt mönsterkunden jag är. Men nej, pissig mobil, pissig kund snorunge! Ge hit min mobil och le och var glad för att du fick träffa mig för i helvete. Vissa männsikor ska helt enkelt inte vara i serviceyrken.

Okej, litet sidospår där. Det jag ville säga var att jag nu inte har kvar några nummer från mitt tidigare mobilminne.  

 


Det här har andra sagt:
Så här sa: Lindan

Hahahahaha du är så himla rolig!!!

Hoppas du får en bra Valborg!!

Puss och kram

L

2009-04-30 @ 21:22:12
Så här sa: PS

Fina Lindan :)

Detsamma till dig,

snart ses vi va?



pöss

2009-04-30 @ 22:12:18
Så här sa: V

<3 fina ärtan buss på bara!





puss

2009-04-30 @ 22:17:12
Så här sa: PS

Woff!!

2009-04-30 @ 22:23:27
Så här sa: M

Mamma mia, du kommer aldrig köpa trycksaker va?

hahahahahaha, underbar text..

2009-04-30 @ 23:54:59
Så här sa: PS

M: Vi håller tummarna för nej va? =) hehe

2009-05-01 @ 18:14:15

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0