Vad har du knaprat vännen?

Kort jobbvecka gör mig mer effektiv än en vanlig 5-dagars. Jag är speedad och motiverad i det jag gör. Jag inser att träningen tar en stor del av min fritid men det gör inget. Jag vill lägga ännu mer tid där egentligen och ta mig vidare och utvecklas. Jag har vilt flygande planer för Crossfit-passet och hoppas verkligen att jag ska kunna förverkliga dessa. Jag är så jäkla inspirerad just nu! Aaaarrrgghhhh!! På fredag drar det nya företagspasset igång och vi har det sista "Let's Fight" på kvällen. Och sen  v i l l  jag träna mer! Mer, mer, mer...Och så vill jag träffa min änglar och mina nära, jag vill träffa Björnen och Doc, jag vill vara ute i solen, och jag vill umgås mer med mina vänner på jobbet. Träffa mamma och pappa och gärna hinna åka över till London och hänga med brorsan och sedan hinna med en tripp ner till Gbg och hänga med alla fina nyinflyttade och lite mer Björne. Mer? Jo, jag vill ha minst 30 timmar på ett dygn eller inget behov av sömn.


Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0