Tonight's party were sponsored by Mary

Var ska jag börja? Afterworken med hon med tjocka håret gick överstyr. Ett glas vin med de finaste pojkarna på det nya stället blev till drinkar på den bästa circusen i stan för att avslutas med idiotbeställning fem över två på stället vid Ån. Hur kunde det tillåtas? Såg dom inte att jag var nöjd som det var?

The Asshole var ute, såg nervös ut och skulle spela cool och komma fram och prata med en av de blonda flickorna i sällskapet. Hon var en av oss tre, en av hans gamla "vänner", och nu skulle han bjuda på drinkar. Nej tack sa jag, hon sa Klart han ska bjuda, vi skinnar honom på allt han har, och jag sög i mig min Appeltini. Hon berättade att han skulle bli pappa igen och det var väl lika väntat som 07.10 tåget till Stockholm en måndagsmorgon. Efter rabalderna i vintras sa vi att antingen kommer det komma en ring på ett finger eller en bebis i en mage. Det blev det senare och det kändes inte konstigt i magen alls. En axelryckning var allt jag ägnade den nyheten.

Vidare till lördagmorgon som började på bästa sätt och fortsatte med huvudvärk och ångest i soffan framför repriserna av veckans sjukhus. Halvt avliden väcktes jag av piloten som ville ha en lunch på stan. Det fick hon och vi samlades igen, brudarna. Solbrillor på och illamåendet i schack.

Kvällen tillbringades på Tallhöjden med pappa och farbror med respektive, god mat, rött vin och schalger som övergick i tjejkväll på circusen och månen. Den här blomman blev pimpad från topp till tå av hon med tjocka håret och har aldrig känt sig bättre.

Och nu sitter jag här, urläcker och svårflörtad, tillgänglig och svår som in i helvete. Själv.
Hur fan gick det till?

Det här har andra sagt:
Så här sa: v

det var det jag ringde om i fredags

om fortplantningen på engelbrektsgatan

och jag kunde fanimig inte sluta skratta.

förutsägabart är bara förnamnet.



och varför var han så grön i ansiktet.

gud, jag är så glad att du kom helskinnad ur det där.



puss

2009-05-17 @ 08:51:27
Så här sa: Sessan

Jag med fina du, tåget tuffar vidare, Tuut, tuuuuut!



Man blir lätt grön när man hela tiden måste kräkas i munnen så fort man tänkter på vad man ställt till med :)

2009-05-17 @ 14:21:18

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0