Second place is first place looser!

Jag har kommit på att jag aldrig kan ge mig.
Min tävlingsinstinkt är som ett tonårsstånd.
Den slår till flera gånger om dagen, överallt.
Spelar ingen större roll vad det gäller.
Poff säger det bara och så smäller det till.

Jag hoppar mest och bäst upp och ner för
en låda, eller springer snabbast fast min kropp
skriker åt mig att jag borde gå. På ren och
skär vilja vägrar jag ge upp. Jag lyfter tyngst
och sjunger by far bäst i hela världen. Nåja.
Jag kör bäst, jag har tjockast hår, jag har de
största läpparna, barnen gillar mig bäst
och jag är en jävlel på att laga mat. Och jag 
är världens bästa vän. I could go on men då
skulle det bli lite föööööööhhöööööör ego.

Nu till mysteriet.

Varför är det bara jag som vet det här?

Och varför kan jag inte nöja mig med att
bara vara medioker ibland?

It's a cööööörse I tell you.
(Bäst på att använda svengelska fraser
lagom mycket och på rätt sätt).

Det här har andra sagt:
Så här sa: v

jaja, du är skitbra och jag har haft en JÄVLA BAJSDAG!



Och var är då guds gåva till mänskligheten?

Ja inte är hon HÄR i varje fall. Helvete!



Om du ringer tänker jag inte svara. Bara kanske.



Puss, Hammarby och klacken

2009-05-21 @ 18:33:29
URL: http://vicktoria.blogg.se/
Så här sa: Sessan

Men lilla gumman ;)Varför har du inte hört av dig då?



Och hur ska jag kunna hjälpa om du inte svarar? Antar att du inte vill ha hjlp med bajset ;)



LOVE

2009-05-21 @ 19:10:27
Så här sa: v

Sanna-bajs. Vi ringer varje gång. Det vet du väl...

Varför kommer du aldrig?

Och jag svarar inte för att JAG torkar BAJS.





LÖV

2009-05-21 @ 23:47:02
URL: http://vicktoria.blogg.se/
Så här sa: S

Ringer varje gång?

Nu förstår jag inte alls.

Ryck upp dig för fan ;)

2009-05-22 @ 07:36:50
Så här sa: v

uppryckt sitter jag här och hänger med huvudet ;)

2009-05-22 @ 08:27:32
URL: http://vicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0