Sätt din egen rubrik

Jag kanske också är en struts, som alla andra i den här hålan menar jag. Fega jävlar som inte vågar stå upp för sina åsikter när chansen ges. Sticker huvudet i sanden och kniper käft. Jag kommer också få chansen, det vet jag.

Så jag övar i mitt huvud. Gång på gång. I curse the day you were born alá Charlotte SATC style. I mina drömmar spottar jag på honom, och honom, honom och honom med. Lika bra att  vara beredd.

Nu ska jag sova, inatt ska jag öva på frontkicks.
Eller pungspräckare som jag brukar kalla dem.

Kia Kaha!

Det här har andra sagt:
Så här sa: M

Hårt som fan!

Skulle ju funka eller Frivilliga sökes, behöver sparkas...

Ha en bra dag, M.

2009-06-01 @ 06:57:51
Så här sa: S

Hahaha!

Frivilliga sökes gillar jag =)

2009-06-01 @ 15:47:55

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0