Jag jobbar på världens bästa arbetsplats!!!



Jaaaa, visst ta mig tusan är det så!
Herregyyyyyyyyyd, vad bra jag har det!
Har precis kommit hem till mitt lilla
krypin. Fötterna ser ut som uppsvällda
ballonger med fem små prinskorvar
 på varje fot. Varför undrar du?
Men hallå?! Jag har ju dansat bugg
hela kvällen! But of course!

Jag kan sånt nämligen. Såklart, en annan
kan ju allt.  Och när det var en som snurrade
runt mig så var det flera som ville ha en
del av danskakan.Jag har dansat
med Thomas, Niklas och med Gösta.
Som jag har dansat.
 
Imorgon kommer jag eventuellt ha på
mig flippflopps hela dagen och kvällen.
Så mycket har jag dansat. Och hoppat,
och headbangat och spelat luftgitarr.
För det är sånt man gör på en företagsfest,
om man är ansvarig i festkommittén.
Man sätter ribban.

Jag dansade tom bort efterfesten på
chefens ballkong. Och jag drack med
måtta och fick i mig massor med vatten
mellan varven också. Så tack till mina
fina, fina, superfina medarbetare, tack
till mina fantastiska chefer!

I love you and good night!



Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0