Guten Morgen

Snark och burp. Har precis ätit min härliga frukost bestående av fiberhavregrynsgröt, hallon och kanel och två grovmackor med leverpastej och gurka. Det sköljs ner med liten iskallt vatten as we speak. Hade det här varit en träningsblogg eller Fitnessblogg hade det självklart kommit en uträkning på energiintaget också. Nu är det ju inte det så vi slipper, pjuh, vem orkar lixom.

Återstår påklädning, tandborstning och facepimpin' innan jag åker ner till samlingen. Ja, jag måste faktiskt se någorlunda okej ut även om jag bara ska träna. Jag kanske träffar min Drömman och då vill jag ju inte se ut som en påse nötter. Nej, just det. Bah! 

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0