Äntligen Fredag, igen

Fredagar är mina  bästa dagar. Så var det förut när jag hade mina lunchpass och så är det nu när jag har mina morgonpass. I dag var extra njutigt med hon med tjocka håret och lite sovmorgon. Att gå och jobba ÖT efter en sådan start på dagen känns som ingenting och vips är kl. 18.30 och så får man gå hem. Jag tog vägen förbi familjen Annorlunda men där fick jag ingen respons så jag gick vidare. Höger framför vänster och tvärtom, om vartannant. Grillchill på Kborg innan värden sprang vidare på finmiddag var den bästa avslutningen på länge och jag njuter alltid varje sekund i hans sällskap.

Resten av kvällen ska spenderas i soffan, med mig själv. Det blir bäst så.


Det här har andra sagt:
Så här sa: V

Förlåt jag hörde dig inte. Du måste strida litet högre. jag är så trött pärlan.



Puss, Öronproppen!

2009-05-22 @ 22:20:55
URL: http://vicktoria.blogg.se/
Så här sa: S

Äsch, ring när du är pigg istället. Allt blir så mycket bättre då :)

2009-05-22 @ 22:38:54

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0