Vem är du, vem är jag?

Jag kom på det på promenaden hem.
Hade inget headset eller iPod nämligen så hjulen snurrade fritt.

Det är ju så här han gör.
Ungefär som utomjordingarna i Independence Day.
Som hoppar från planet till planet och utrotar allt levande som finns innan de drar vidare till nästa.
För att utrota allt gott.

Han har gjort det varje gång.
Först henne.
Och sedan henne.
Henne.
Henne.
Och inte glömma henne heller, hon var med ett tag.
Henne igen.
Sedan kom jag in i bilden och då försvann hon. Både från honom och från mig.
När han förstört det som var levande hos oss hade han redan ställt in siktet på en ny,
Fast den här gången valde han en man.

Han är nog lite gay ändå, som så många verkar tro.

Det här har andra sagt:
Så här sa: V

Gay! Definitivt gay!

2009-03-16 @ 14:35:20
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: Prinsessan

Obvioulsy ;)

2009-03-16 @ 16:53:19

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0