Crossfit

Kvällens pass var fullbokat redan igårkväll.
Mycket bra för mig, dax att löneförhandla snart.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Joanna

Vad är crossfit för ngt?!?! Jag tror att world class har ngt som heter Xfit!?!?

2009-03-18 @ 19:41:50
URL: http://joannaofsweden.wordpress.com
Så här sa: prinsessan

kolla in www.crossfit.com

Det är grundtanken i allt, sedan har vi tagit in det i en gruppträningssal och riggat med lite ringar och stege i taket, lite kettelbells och jävlaranamma ;) Inget pass ser likadant ut utan jag som intruktör väljer hur jag vill bygga mina stationer och sedan hur gruppen ska fokusera sin träning. På tid eller reps, med eller utan vila osv...It's the shit!!

2009-03-18 @ 22:37:14

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0