Bläää

Nu kom min granne hem. Även han själv men det var ju inte otippat. Det som var mest otippat vara att han var ute över huvud taget. Den enda kontakten jag har haft med honom var när han ville ha en Ipren eftersom han hade tandvärk och när han ville snacka skit om några grannar som härjat en helg när jag inte var hemma. Åh, och så var det den gången han lurpassade på att jag skulle gå ner i tvättstugan och tvätta. Han behövde visst ockå tvätta och jag erbjöd honom generöst två timmar av min bokade tid. Nu tror han att vi är bästisar.

Jag däremot, jag tycker han är estrangee och hoppas att vi aldrig mer kommer stöta på varandra på dansgovlet igen. Blä.

Det här har andra sagt:
Så här sa: Vicktoria

men USCH! passa Dig för grannar! helt plötsligt har du legat med honom och innan du vet ordet av har ni flyttat ihop. när du träffar någon annan och vill separarera jagar han dig runt i lgh med en förskärare. morgonen efter har han snott dina skor, nedtryckta i en gigantisk ikea-kasse, begett sig till Värtahamnen för att dumpa skiten (ja, för när han inte lyckades stycka dig och göra sig av med kroppen tar han till kvinnans bästa vänner; skorna ist). så hjärtat; PASSA DIG SOM ÖGAT! Inga mer Ipren till grann-fan! puss!

2009-03-22 @ 09:49:36
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: Vicktoria

men USCH! passa Dig för grannar! helt plötsligt har du legat med honom och innan du vet ordet av har ni flyttat ihop. när du träffar någon annan och vill separarera jagar han dig runt i lgh med en förskärare. morgonen efter har han snott dina skor, nedtryckta i en gigantisk ikea-kasse, begett sig till Värtahamnen för att dumpa skiten (ja, för när han inte lyckades stycka dig och göra sig av med kroppen tar han till kvinnans bästa vänner; skorna ist). så hjärtat; PASSA DIG SOM ÖGAT! Inga mer Ipren till grann-fan! puss!

2009-03-22 @ 09:50:36
URL: http://vick2ria.blogg.se/
Så här sa: Prinsessan S

Vick2ria!! Du är så jävla lovely!! Puss puss puss

2009-03-22 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0