Äntligen Fredag...

Morgonstund har guld i käften.
Iaf när jag får träna tidigt tidigt.

Fikastunden efter passet i tisdags med fd Aussie-bruden var en av veckans höjdpunkter.
Jag har väntat på att få höra om äventyret och samtidigt återuppta den vänskapen.

Biokvällen ikväll med fina ordföranden var efterlängtad efter många månaders slarv från bådas sida. Slumdog Millionaire är en film som alla borde se. Fantastisk. Hemsk. Feelgood. För jävlig. Fantastisk.

På lägenhetsfronten intet nytt men det tvingar mig att vara drivande på jobbet och se till att det kommer ner lite mer på papper. Kallas anställningsbevis tror jag. Bra att ha hur som.

Det som förut gjorde så ont smärtar nu bara ibland, när jag kommer för nära. Mina fötter känns inte längre som om de ska trilla av vilket känns ljuvligt. Happy Feet är en fin film och ännu ljuvligare att faktiskt ha.

Det är Äntligen Fredag och vi lägger ännu en vecka till handlingarna.

Välkommen till helgen, en av de bättre. Jag känner det på mig.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0