28/3

Jag försökte göra kjolen otajt genom att boxas. Det gick sådär tror jag. Sedan gick jag och skämde bort mig med en aniktsbehandling deluxe hos den bästaste i stan, hon på den unika salongen. Minegad vad skönt det var!! Helt fantastiskt! Nu får mammorna se till att fylla år så jag kan ge bort presentkort till slitna morsor på stan. Inga överraskningar här inte. Nej för tusan.

En repa på torget för blomstershopping och sedan till H&M där jag tjänade 200 kr genom att först handla på övervåningen för X00 kr och sedan på nedervåningen för samma summa, tadaaaa, två presentkort på 200 kr var mina. Jag kände mig verkligen som en vinnare när jag gick därinfrån! Suckers!! Nåja, kanske mer var jag som var det eftersom jag fortfarande inte vet vad jag ska ha på mig ikväll när vi ska fira 2-barnsmammans födelsedag.

Nu, shaving of the legs och sedan pimpin' of the face.

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0