"Visa billigast först"

Jag roar mig på Blocket medan grannen har balkongfest med Michael Jackson-teama.

Har inte förstått tjusningen med Blocket tidigare men nu så börjar jag förstå allt stohej.

Att trycka på "visa billigast först" kan vara hur kul som helst.

Fast inte lika kul som när någon i socialklass 70 ska sätta rubriken.

Fattar att det måste vara jobbigt att ha flytningar. Men så traumatiskt att du måste sälja alla dina fula speglar och dina plastblommor? Pröva köpa lite trosskydd först.


Det här har andra sagt:
Så här sa: Ordförerskan

HAHAHAHA! Jag döör!

2009-06-27 @ 22:53:40
Så här sa: Sessan

Moahaha!! Jag har så jävla kul här! Fatta vad kul vi skulle ha tillsammans på Blocket!?! Tänk elakt kul :)

2009-06-27 @ 22:56:22
Så här sa: burriburrsonja

haha och jag är så efter så jag fattar inte ens vad socialklass 70 är.

är det dom som fyller 39 i år?

2009-07-01 @ 02:28:54
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0