När det gäller något livsviktigt, fine...Småsaker, fuck off!

Jag är en dålig männsika.
Jag håller inte på med gulligull-ååhh-det-är-verkligen-så-synd -om-dig-tjafs.
Antingen håller jag käften eller så säger jag åt personen som gnällar att hålla käften, sluta vara dum i huvudet eller att rycka upp sig.

Att bara se problem är så jävla oattraktivt.
Att ojja sig över små skitsaker som inte är problem i den verkliga världen gör mig förbannad. Det är då jag håller käften, hummar lite ibland men säger ingenting eftgersom jag antagligen kommer få personen som gnäller att börja gråta, och då är det ju helt plötsligt jag som är den dåliga människan. Som inte kan lyssna eller stötta. Fast vad fan, det är ju det jag är och det jag inte kan.

Fast hellre det än en gnällig problemletare som vägrar se lösningar.
Så får man faktiskt inga vänner :-) 

Det här har andra sagt:

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-post: (publiceras ej)

Din blogg kan du länka till här:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0